2012. április 8., vasárnap

#1

Ha ide tévedtél, biztosan nem véletlen volt. Valahol már beszéltünk, olvastál vagy olvastalak, láttuk egymás képeit. Tudjuk, hogy hasonló hobbi -és hibbantság- köt minket össze.

Azért hoztam ezt a blogot ma létre, mert túl sokfelé, túl sokféle módon vagyok jelen, szükség van egy összekötő kapocsra - egy bázisra, ha úgy tetszik.
A fegyveres, késes és outdoor hobbim lassan hét éve fertőz, ezen időszak alatt megjártam a nethírlap fórumát, a késportált, a USN-t, volt a képeimnek saját weboldala - ők most a flickr-en pihennek, legalábbis egy részük. Aktívan publikálok Syaky blogjában, a twitteren és a youtube-on is fellelhető vagyok. Követem szubkultúránk nagyjainak tevékenységét, gyakran túrázom, geocachingelek, vadkempingezek.

Talán ebből a szűk listából is látszik, hogy nincs minden rendben a fejemben, a túltengő kreativitásom egyik projektből a másikba hajt. Ezért is kell ez a blog, mert itt minden elfér egymás mellett. Lesznek fotók, bemutatók, érdekességek és némi filozófia is.

Ha gondolod, kattints a rendszeres olvasásra, vagy iratkozz fel rám RSS-ben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése